torsdag 13 januari 2011

Hej hopp..

Det är helt uppåt väggarna galet vad lite jag hinner på en dag nu när det är inskolning. Det är dit kl 9 och sen hem runt 11 då ska det ätas lunch och sova, fast Noah gör det hela omvänt, somnar i vagnen på väg där ifrån så då slutar det med att jag passar på att promenera till affären istället och handlar in dagens varor och sen knallar vi hem och äter lunch och sen är klockan hemgång för Timi och strax därefter kommer Eve och där i mellan någon stans ska jag även hunnit med att ta ut Burre en gång också.

Sen ska här lagas middag till hela familjen, ätas, plockas undan, mysas osv osv.

Idag lämnade vi barnen där i ca 1 tim och vi föräldrar gick till centrum och tog en fika tillsammans. Allt gick super så i morgon blir det lämna och hämta efter lunchen som är vid 11. Ska bli spännande.

Från det ena till det andra…

Jag har fått tillbaka mitt skafferi med över & underskåp, dock kan jag inte fylla det ännu för det ska till hyllor och målning. Så förhoppningsvis i slutet av nästa vecka så kan jag fylla mina skåp igen. YEEEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar