onsdag 5 januari 2011

Jag kokar av ilska just nu..

Det skulle blivit ett helt annat inlägg från början men efter att fått bråka med barnen igen så blev det ett om ilska istället. Behöver jag säga att jag i detta nu är förbannat trött på att bråka med mina barn? Detta ständiga tjafs som alltid uppstår efter att dom varit lediga i mer än en vecka från skolan. Det är tjafs om allt, vi går alla varandra på nerverna, Noah får aldrig sova klart på dagarna innan dom lyckats väcka honom vilket såklart resulterar i en ständigt trött Noah som somnar sent på dagen och därmed somnar senare på kvällen. Behöver jag fortsätta?

Jag är så jävla less, trött och mer eller mindre ständigt irriterad.

Ska det vara så svårt att lyssna första gången? När dom ändå vet att dom inte kommer få som dom vill om man en gång redan sagt nej. Nej, dom måste höra svaret minst 10 ggr innan dom ens börjar försöka förstå.

Gaaaaaah!

S E M E S T E R! Ja, tack!

1 kommentar:

  1. Ta ett av trollen o kom till Skåne,,här finns plats till er..Kramar från Pappa..

    SvaraRadera