onsdag 19 januari 2011

Emelie ♥

♥ Emelie min vän ♥
Det har hänt en hel del sen sist. Vi har fått tillökning i familjen, en liten Noah. Han är en riktig liten busunge, Ni två skulle älskat varandra.

Det går inte en dag utan att du finns i mina tanka, jag saknar dig så himla mycket. Det finns inga ord som kan beskriva hur enormt saknad du är.

Man frågar sig fortfarande samma fråga –Varför?
Trots att man någonstans längst innerst inne redan vet svaret så kan man inte låta bli att undra.

Du va, är och kommer alltid att förbli en sann vän. Du är och kommer alltid att finnas i våra tankar. Du var en del av familjen.
Vi glömmer dig aldrig Emelie.♥

1 kommentar:

  1. Hej Marina!

    Vad fint du skrivit om min fina dotter.

    Tårarna bara rinner på mig nu.

    Ja Emelie är verkligen saknad.

    Det har varit så tungt över jul och nyår. Jag har varit så nere så att jag varit tvungen att vara sjukskriven 1 månad.

    Inget kommer att bli som förr.

    Hoppas att allt är bra med Er.

    Åhh vad jobbigt med dina uppgifter. Det är jobbigt när man kör fast så där, hoppas verkligen att det släpper snart.

    Kram kram/LOUISE

    SvaraRadera