tisdag 28 april 2009

Ännu en dag.

Sitter här med en kopp kaffe mår väl si så där. Nacken ömmar lite och stråla lite nedåt men det är klart mycket bättre. Sov mycket i helgen, man blir ju så himla trött över att ha ont. Dessutom läker ju kroppen bättre och fortare med vila.

Igår kom jag på att det inte är långt kvar tills jag fyller år. :-) Sen när jag kom hem från jobbet så sa Tony samma sak. Han undrade vad jag ville göra då. Har nog ingen större lust att göra något speciellt. Fyller ju trots allt "bara" 26 år. Nöjer mig med att få umgås med min familj. Jag jobbar ju på min födelsedag så jag blev erbjuden byte som jag troligtvis kommer att ta så jag kan vara hemma och mysa istället.

Näe, nu måste jag skynda mig lite! Ska börja tidigare idag.

Slänger in en bild från min 25 års fest.

1 kommentar:

  1. Heej pinglan!
    Hoppas du blir frisk snart! Idag har jag en trist dag framför mig, bara plugg... :( Men en sovmorgon unnande jag mig ;)

    Krya på dig! Kramar /S

    SvaraRadera