torsdag 23 april 2009

Jobb, jobb, jobb..

Som jag skrivit tidigare så består och har denna vecka bestått av bara kvällar och heldags pass, så i och med det så hinner/orkar jag inte skriva så mycket här. Ska snart bege mig till dagis med Timi och sen åka till jobbet. Är så sjukt trött som sagt.
Jag somnade t o m ifrån mitt favvo prgram i tisdags, då är det illa. Skulle bara vända mig om under pausen och däckade. Livsfarligt.

På jobbet va det lite små kaos igår då Regionschefen ska komma på besök idag och allt måste vara tipp-topp. Så stress, stress, stress! Nu får vi verkligen hoppas att all stress inte va förjäves.

Det ser faktiskt ut att bli ganska fint väder ute idag. Härligt! I helgen ska det tydligen bli kanon också!

Näe, nu ska jag sluta skriva en massa gojja och ta fram kläder till gossebarnet mitt så vi kan gå snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar