måndag 27 april 2009

Hur gör djur?

Vi åkte och köpte cyklar till barnen i lördags, ni kan ju gissa vilka som va ute och cyklade hela lördagen och hela söndagen. Dom gick ut vid 10 i söndags och in gick vi alla vid 17.

Mamma kom över igår och grillade med oss, det va himla trevligt. Så himla skönt att det börjar bli varmare ute så man kan grilla och så.

När vi satt ute och grillade så kom det fram en katt ur buskarna och vips så kom det fram en till som helt plötsligt bara hoppade på den andra mitt framför oss och ja, ni kanske förstår va dom gjorde. Barnen tappade hakan, Timi tyckte synd om katten som låg underst för det som låg över bet tag i nacken på den. Ja, det va lite "Hur gör djur" här ute igår. Kul va det! :-)

Näe, nu ska jag bege mig in i duschen och sen blir det jobb.




1 kommentar:

  1. Hej Marina!

    Åh vad roligt för Timi och Evelina, ja att få nya cyklar.
    Jag har en bild framför mig, när Emelie fick sin första cykel. En rosa. Du ska få se det fotografiet någon gång.

    Ha en bra dag!

    Ps. Hur är det med din rygg?
    Bra hoppas jag.

    Kram kram Louise.

    SvaraRadera