tisdag 21 april 2009

Jag är ständigt trött!

Det är riktigt tröttsamt att vara så här trött hela tiden. Jag förstår inte varför jag ständigt är det. Jag går och lägger mig tidigt just på grund av att jag är så trött att ögonen går i kors men lik förbannat är jag lika trött på morgonen. Varför?

Har även på senaste tiden börjat känna mig helt uppblåst, alltså inte så att jag är gasig i magen utan det känns mer som om magen står mig under halsen hela tiden. Märkligt.

Imorse va jag så trött att jag sa god natt till Evelina när jag lämnade av henne vid skolan och sen sa jag "sov gott" när gick. Hon bara skakade på huvudet, skrattade och frågade om det redan va natt? Haha! Det va lite min önskan, att jag skulle få gå och lägga mig igen.

Sitter just nu mest och väntar på att klockan ska bli fyra så jag kan gå och hämta henne, Timi skulle följa med sin kompis hem från dagis idag så Tony ska hämta honom där ikväll.

Jag va förbi min kära vän Emelie's grav idag, mötte även upp hennes mamma och fikade. Kan inte förstå att det har gått två år redan. Innan jag åkte så frågade Timi om jag skulle krama Emelie och det hade mer än gärna gjort om det hade varit möjligt.

Näe, nu måste jag gå ut med Burre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar