onsdag 8 april 2009

Då va jag nästan på benen igen.

Usch, vilken början på denna veckan. Känner mig dock fortfarande väldigt skakig och trött, men det kan ju bero på att jag inte har ätit på 2 dagar. Jag har legat och varit matförgiftad. Har fortfarande helt sjukt ont i magen. Så fort jag försökt äta något eller druckit så har hela magen knutit sig i dubbel-knutar typ. Inge skön känsla. Men idag tvingade jag i mig en liten smörgås, måste ju få i mig lite mer energi än bara nypon & blåbärssoppa.

Ska se om jag orkar plocka lite i hemmet idag, barnen ska hjälpa till. Tänk vad fort ett hem kan förfalla om man inte kan plocka och städa upp. Jag kämpade igår med att sopa hall golvet efter att barnen sprungit in och ut hela dagen.

Jag har ju som sagt svårt att släppa taget om saker och ting i hemmet, vill inte gärna lägga över ansvaret på någon annan. Jag är van att ta hand om det mesta själv och vill gärna göra det också. Så när man inte har haft orken till att göra det på två dagar så börjar man känna sig lite smått stressad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar