tisdag 14 april 2009

Då va äntligen påsken också över.

Jaha, då återgår vi till vardagen igen. Det blir en kort vecka, närmare bestämt bara två arbetsdagar om jag får bestämma, annars tre om det inte funkar. Min barndomsvän kommer på fre och stannar till söndag, det ska bli kul att få umgås lite med henne. Hon ska hit för att gå på en musikal på lördag kväll. Vi lär nog hinna med en helt del shopping ändå. Eller hur?

Slutar tidigt idag, fast jag kommer ändå vara hemma ungefär samtidigt som resten av familjen. Det blir så när man får åka kommunalt.

Ska slänga i mig kaffet och gå in och väcka barnen. Det är ju dax för dom också att gå till skola och dagis efter en vecka hemma med mig. Och apropå dagis så är det snart slut med det, lillgubben blir stor och börjar i sexårs till hösten. Det ska bli himla skönt att bara ha ett ställe att lämna och hämta på med tanke på att Timis dagis ligger en bit bort från oss. Sånt bök och stök varje dag.

Näe, nu måste jag fortsätta med mitt!
Ha en bra dag!

1 kommentar: