onsdag 15 april 2009

Shopping, promenad & Lunch

Vad ska jag skriva? Har nog fått skrivtorka så helt ärligt vet jag inte varför jag överhuvudtaget är här och skriver? Jag trodde att jag hade något kul att berätta men icke! Kan berätta lite om gårdagen även om den inte va så händelserik.

Dagen började med att lämna barnen och sen bar det av till jobbet, som vanligt va jag där på tok för tidigt, så jag åt frukost där i lugnan ro. Det va typ helt dött på jobbet, dåligt med folk som handlade. Efter jobbet så mötte jag upp Bonnie och så gick vi hem hit och åt middag sen tog vi hund och barn med ut på en lång kvälls promenad.

Idag ska jag shoppa skor och kläder till barnen. Timi ville vara ledig så vi ska åka iväg om ett tag på en shopping runda! Alltid trevligt med sällskap. Först ska vi luncha med Tony vid 11 och hämta hans födelsedagspresent som är klar!

Ska hämta lite mer kaffe nu och sen göära mig iordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar