torsdag 2 april 2009

Spisen stöter på mig..?

God morgon!

Va på väg att skriva ett inlägg igår men så kom det något annat i vägen och jag glömde bort det, men nu skriver jag iaf.

Jag bakade en riktigt god banan & choklad kaka igår. Hade några bananer som inte såg så goda ut och istället för att slänga dom så tänkte jag att dom kan gå åt till något gott. Det va första gången jag testade banankaka med choklad i. Vi åt den ljummen med glass till. Smarrigt, smarrigt.

Sen igår efter middagen när jag höll på att torka av spisen så va det något som stack mig i fingrarna hela tiden. Jag har känt det förr när jag torkat runt just samma platta. Men tänkte att det är väl svampen så jag tog diskborsten och gnuggade lite med och sen trasan och torkade av och då stack det igen och kändes mer som stötar. Är detta farligt? Kan det kanske rent av bli så att jag kommer få en ny spis? Jag hoppas på det, ska ringa bovärden idag och fel anmäla spisen.

Idag ser det lite mer mulet ut än vad det har gjort dom senaste dagarna. Det ska väl bli solsken idag med hoppas jag! Jag har ju planerat en lång promenad hem från jobbet idag, men går bara om solen värmer med sina strålar.

Näe, nu ska jag se till att väcka mina små hjärtan och traska ut med Burre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar