fredag 24 april 2009

Börjar jag bli gammal, eller vad?

Endast blivande 26 år gammal och redan en massa krämpor, vart ska detta sluta?

Vaknade upp i morse och allt va frid och fröjd tills jag stog i duschen och skulle skölja håret, då knäckte det till bak på höger sida av ryggraden bredvid skulderbladet och sen dess har jag inte kunnat röra huvudet. Jag är fast med en smärta som heter duga. Jag pinade mig till jobbet och kämpade på i nån timme men det blev bara värre och värre strålade längre och längre ner i ryggen så jag gick hem eller blev väl mer eller mindre hem skickad.

Tänkte att jag kunde passa på att gå upp till VC när jag kom hem och höra vad jag kunde göra så jag fick träffa en sköterska som tyckte att eftersom jag va så otroligt stel skulle jag få träffa en läkare som skulle kolla på det. Så jag ska tillbaka 15.30 så får vi se vad dom säger.

Kul helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar