måndag 24 maj 2010

B O M B – nedslag och myggor…

Som rubriken lyder så ser mitt hem ut just nu. Iaf i mina ögon! Jag hinner ju för sjutton inte med att plocka undan allt skit innan något nytt landat där det inte ska vara. Jag hinner inte riktigt med att hänga tvätten eftersom jag inte hinner vika den tvätt som redan hänger.

Jag är i stort behov av en städerska eller kanske en barnflicka för några timmar en till två gånger i veckan. Det finns inget värre än att panik städa så fort Noah sover. Jag hatar det, jag vill städa ordentligt.

Från städ till något annat jobbigt..

Nämligen myggor!
Finns det någon som tycker om dessa odågor? Jag har alltid varit förskonad mot dessa djur tidigare men av något underligt sätt så har dom börjat visa mer och mer intresse för just mig. det började den natten vi besökte min brors sommartorp i småland –07. Det va första gången jag fick känna på livet som myggbiten. Hela mina ben och armar va upp ätna, jag satt hela bilresan hem och kliade sönder hela min stackars kropp. Fy fan!

I helgen har vi haft fönstret öppet och såklart så hittade dom jävlarna in genom den lilla lilla glipan och vem attackerar dom? MIG såklart! Tummen, armen, benen och stortån! Tack! Jätte kul!

Nu ska jag gå och klia vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar