onsdag 5 maj 2010

Den har funkat hela tiden...

Fräck som jag kan vara så frågade jag grannen längst ner i helgen om dom va haj på datorer då jag sett att dom gör reklam för någon sida där dom har hand om servrar m.m. och jo, dom va haj på det. Så jag frågade om dom kunde kolla på barnens dator och se om dom kunde få ordning på den. Gick ner med datorn igår och upp kom dom med den igen på kvällen och sa att det va inget fel på den allt funkar.

Jag har ju försökt formatera om den vilket jag trodde hade misslyckats då jag inte fick igång internet osv.. Men det hade lyckats, jag hade installerat allt rätt det enda va att jag hade kopplat nätverkssladden fel. Innan vi bytte till Router så skulle sladden sitta i dosan som är för bredbands-telefonen men nu ska den in i routern. Så barnen är eld och lågor nu över att få spela igen då jag inte låtit dom vara på min dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar