måndag 3 maj 2010

Tappad mobil och härliga grannar..

Jag måste bara säga det att jag trivs så himla bra här! Grannarna är underbara, glada och trevliga. Dom la t o m ner ett "grattis till babyn" kort i brevlådan när dom hade sett oss på parkeringen med Noah efter att han va född. Kan säga att jag verkligen inte beredd på det. Dom pratar och hälsar jämt. Barnen har charmat in sig hos dom flesta.

Det är en helt annan gemenskap här än där vi bodde förut. Man vågade knappt släppa ut barnen pga ilskna hundar, skumma människor med alla möjliga olika
slags beroenden. Det enda som nästan va bra där borta va just skolan som Eve i.


Att trivas är ju A och O
, vi trivs inte bara i området och med folket runt omkring utan vi trivs så bra i lägenheten också!

Från detta roliga till något lite tråkigare!

Eve sov borta lör-sön och när Tony hade hämtat henne i söndags och dom precis hade kommit innanför dörren så kom Eve på att hennes mobil va borta. Hon va säker på att hon hade haft den i knät i bilen. Den finns tydligen inte i bilden där har dom kollat inte runt om bilen och inte kvar hos Eves kompis. Dom har letat igenom hela sitt hem. Vi har ringt och signalerna går fram, det gör dom fortfarande när jag testade att ringa i morse. Jag tror ju förstås att den ligger någonstans i bilen, mellan sätena eller något!


Vi får hoppas att den kommer fram snart!

Nu vakande gossen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar