torsdag 20 maj 2010

Höll på att försova oss..

Noah, har bökat och stökat i vanlig ordning inatt och sovit väldigt dåligt. Han va mer eller mindre på väg ur sängen vid något tillfälle i natt, han drog och kämpa med stora öppna ögon, när jag drog tillbaka honom så bara fnissade han. Busungen där!

Nu ligger han på golvet och attackerar leksak efter leksak med munnen, låter lite som om han är ett litet monster som ska äta upp dom allihop. I mellan åt säger han “baba, baaabaaa, bbbbaa..”.

Det jag skulle komma fram till är ju att vi försov oss eller jag försov oss alla idag. Klockan ringde kl 7, men eftersom Noah låg och vände och vred på sitt huvud precis som han brukar när han är på väg att vakna så tänkte jag att jag skulle ligga kvar och dra mig ett tag tills han vakna. Vilket han dock inte gjorde utan jag vaknade till igen 7:30 och kollade på klockan och hoppa upp ur sängen och väckte barnen. Dom hann ju såklart till skolan i tid iaf.

Jag ska hälla i mig kaffet och ta mig ut på en promenad med hund och barn snart och sen ska vi förbi mamma på vägen hem så jag kan tvätta av vagnen efter vintern. Har inte hunnit göra det ännu.
Ska hämta en påtår och sen bär det av i solskenet, för att avsluta med en frukost på mammas balkong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar