måndag 31 maj 2010

Familjen snorig…

Jaha, då va det dax för mig också att åka på den här förbannade förkyldningen som sprids inom familjen här hemma. Inom loppet av några få dagar så har den övertagit i stort sett hela familjen. Vi snorar och hostar ikapp. Men värst är Noah, han är snorigast, hesast och hostigast av oss alla. Han vinner stort på alla dom planen.

Jag började igår och snora lite och idag är jag täppt i hela näsan. Skit irriterande! Noah har sovit riktigt dåligt pga han knappt kunnat andas med napp eller tutte i munnen trots att vi mer eller mindre halvsuttit upp hela natten. Eve och Timi är bättre.

Jag som hade klarat mig från allt vad förkyldning heter under hela graviditeten och hela vintern. Men nu va det tydligen min tur. Tack för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar