tisdag 4 maj 2010

Panikångest igen..

Då va det dax igen för panikångesten att komma tillbaka. Har haft mindre känningar då och då men hunnit parera dom lite. Första riktiga utbrottet sen graviditeten kom samma kväll som Burre krampade. Säkert pga den stressen man fick under tiden som Burre krampade.

Igår kväll va det dax igen.. Fick två mindre attacker, Tony är guld värd när dom kommer. Han är snabb med att lugna mig genom att bara finnas vid min sida och hålla om mig. Tror att det är kroppen som reagerar så här pga min sömn brist som jag numera har pga Noah. Får hoppas att det inte kommer flera, det är ju ganska obehagligt att få attackerna även fast man vet att man inte kommer att dö.

Men men.. annars rullar allt på som vanligt!

Just nu så ligger jag här på golvet tillsammans med Noah och tuggar på diverse tuggleksaker och gosedjur. Ska åter gå till tuggandet nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar