torsdag 23 december 2010

Är f-an inte klar!

Har sovit så jäkla dåligt, har haft sömn-problem dom senaste månaderna. Svårt att somna på kvällarna och sen sover jag ofta dåligt under naten också. Jag har aldrig haft svårt att somna på kvällen när jag är trött. Tony har varit avundsjuk på att jag bara har behövt lägga huvudet på kudden och sen har jag sovit. Men inte nu längre, nu ligger jag och ligger halva natten innan jag somnar för att sen vakna flera gånger under natten.

Dock är jag inte så trött på dagarna, som tur va. Men jag har alltid haft en reserv som går på när jag sovit dåligt eller inte fått sova överhuvudtaget på natten. Så jag brukar inte känna av det där. Jag är pigg precis som om jag skulle sovit en hel natt, dock tror jag att det slår tillbaka snart. Eller vad tror ni?

Tankarna snurrar runt i huvudet när jag lägger mig ner och blundar så man blir alldeles yr.

Fast nu va det inte det jag skulle skriva om utan att jag inte är klar med alla klappar.

Har några kvar till Evelina, Tony, mamma och Noah och min brorson Hugo. Allt detta måste inhandlas idag samtidigt som jag måste koka & griljera skinkan, rulla köttbullarna, koka julgröt, städa, tvätta OCH umgås och träffa Bonnie som imorgon åker till Egypten och flyget vill lyfta vill säga.

Hur ska jag hinna? Arrendera ut uppgifter till någon, men vem? det finns ingen. Eve kan iofs rulla köttbullarna så där blev den en sak mindre att göra. Som tur va så känner jag mig inte stressad, iaf inte än. Jag tar det hela med ro och så får vi se vad som hinns med och inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar