onsdag 22 december 2010

Buskul..

Evelina & Timi brukar kolla på ett program som heter buskul. Det handlar såklart om en massa bus. Dom sitter klistrade vid datorn och fnissar.

Evelina har såklart även kört ett par bus på oss. Här om veckan skulle jag ta ett glas mjölk och till min stora förvåning så va mjölken helt knall rosa. Först fattade jag ingenting, va mest chockad men sen kom jag på – Evelina! Hon hon vek sig i skratt. Dagen efter va det dax för frukost och jag tar fram osthyveln från lådan och ska skära ost till Noah, men va f-n! Har ost hyveln blivit så slö tänkte jag? Nej, det va ju Eve som hade satt en tejpbit på baksidan så man inte kunde skära med den. Man kunde inte göra annat än skratta.

Nu har det gått ett tag och igår ville Timi  ha hjälp med att skriva en sak på datorn och jag kopplade först inte som vanligt. Jag skrev B men det blev ett U och efter ett tags suddande så vek sig Evelina i skratt och då ramlade polletten ner. Hon hade bytt plats på tangenterna B & U. Faktiskt riktigt kul!

Det är bara att hålla ögonen öppna för jag vet att det kommer komma mer!

1 kommentar:

  1. Hejsan Marina!

    Hahaha det var lite roligt bus hahaha.

    Åhhhhh vilken j-vla vinter!!!!! Nu säger dom att det kommmer mer snö, nej nej nu får det f-n räcka.

    Nu går väl barnen och väntar på.....Tomten.

    För hemma hos er finns det väl bara snälla barn;)

    Eller är det bara mamma som är snäll?!

    Ni ska ha en riktigt bra jul.

    Massor med julkramar från LOUISE.

    SvaraRadera