torsdag 30 december 2010

Kan det bli mycket värre nu?

Just när jag trodde att det va som värst så blev allt mycket värre.

Det va imorse när jag satt med Noah i köket och åt frukost som det knäckte till och jag åkte på nackspärr också. Som om det inte var nog med världen förkyldning. Så här sitter jag, med värdens smärta i nacken, måste hålla huvudet väldigt väldigt lågt, kika rätt ner för att det inte ska göra allt för ont, snoret rinner och näsan är täppt, nyser då och då och fryser. Ögonen hänger på halvstång, så med andra ord så tror jag att det är nu man kan säga att det är lite synd om mig. Eller?

Fy fan! Vad ynklig man kan känna sig. Orken är som bortblåst, hur ska jag orka laga nyårs middag till alla?

Idag blir det pizza, Tony är och beställer det i detta nu. Sen är det mer vila för min del. Köpte upp halva apoteket i hopp om att jag ska bli bättre till imorgon.

Som tur va så blir jag uppvaktad av min familj så jag behöver inte göra många knop just nu. Mest ligga på sofflocket under filten och se ynklig ut. Och det händer verkligen inte ofta min vän!

Jag återgår till att vara ynklig nu så hoppas vi på bättring till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar