torsdag 23 december 2010

Någon mer än jag som tänkt på det?

Igår satt vi här och sappade i vanlig ordning på tvn. Låt mig först bara klar göra att jag verkligen älskar matlagningsprogram och är beroende utav kokböcker och samlar på dom trots att jag typ aldrig använder mig utav dom utan mest bara kollar och hittar inspiration i dom.

Iaf till saken!

På typ varenda jäkla kanal gick det program om jul mat, det va Jul med Ernst, Jul med Gordon Ramsi (stavas det så?), Jul med Laila, Jul med Pernilla, Jul med Nigella,  Jul med Jamie Oliver och så vidare. Helt ärligt? Dessutom va dom flesta programmen repriser från förgående år. Suck!

Som sagt har absolut inget emot matlagningsprogram men det blir lite för mycket och när det dessutom är repris så har man redan sett det ett par gånger och då är det inte alls lika kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar