tisdag 21 december 2010

Vad ska vi göra?

Nu har jullovet börjat för den ena och för den andra börjar det efter lunch. Det innebär att alla barnen kommer vara hemma och klättra på väggarna i 3 veckor om man inte tvingar ut dom i snön eller aktiverar dom med annat.  Vad ska vi göra?

Mina barn är inte som andra barn eller som jag och Tony va när vi va små. Iaf inte Evelina, hon är en riktig latmask. Själv va jag typ aldrig hemma, som barn va man alltid ute och lekte. Men som sagt inte mina. Timi älskar att vara ute och har alltid gjort, spelar ingen roll vad det är för väder. Evelina får man tvinga, muta eller hota med att ta bort div. saker för att hon överhuvudtaget ska överväga att gå ut.

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att bege mig till centrum och shoppa julklappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar