torsdag 2 december 2010

Rejäl Frukost..

Sitter här och äter en stadig frukost, iaf för mig. Den består utav en skål fil med müsli och en dubbel frö kuse, har ni smakat dom? Små söta dubbla mackor med massor av pumpa frön. Min dos kaffe fick jag tidigare i morse. Har precis kommit hem från läkaren ang min akne och hur jag tycker det känns nu efter 4 veckor.

Inge större resultat, hon tyckte att jag skulle fortsätta iaf för antibiotikan tar tydligen mellan 4-8 veckor innan resultat uppstår och för mig kanske det tar 8 veckor. Hon skulle även skicka en remiss till en hudläkare så får vi se vad dom säger. Dock va det ganska lång vänte tid, men det tar jag. Bara jag slipper skiten snart.

Nu till något roligare! Snart kommer jag få min diskmaskin inkopplad. Yeeey..
Vad skönt det ska bli att slippa diska förhand 5 ggr per dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar