fredag 8 augusti 2008

080808

Regnet bara öser ner här. Vart tog den sista delen utav sommaren vägen? Kunde det inte fått vara lite mer sol och värme än det som varit? Riktigt dåligt!

Dom bjuder på gratis frukost i Globen idag på denna 08:a dag. Tycker att det är lite roligt att dom slänger ut galet mycket pengar på en fest för att fira stockholms riktnummer bara för att det är 080808 idag. Kunde dom inte spenderat pengarna på ngt bättre? Det finns massor av bra saker som verkligen skulle behöva rustas upp osv. Men nej! Men vem är jag att dömma?

Mina naglar behver sig verkligen ett lyft! Ska gå och fixa dom på tisdag igen, då ska hon få göra ngt roligt med dom, nått annorlunda.

Vad mer kan jag berätta eller skriva om?

Just det! Jag höll på att få spel inatt, regnet öste ner och det va nån lirare som stog och banka och banka och banka på något så det dånade i hela huset! Kollade ut men såg inget. Det blev tyst för ett tag och jag tänkte ahhh... Men i samma stund började det banka igen. Men tillslut efter ett bra tag så slutade det och jag kunde somna om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar