måndag 11 augusti 2008

Ny vecka...

Den här veckan kommer inte vara som alla andra veckor som varit. Det kommer bli fuffa veckor framöver. Men det är bara att bita ihop, jag är stark och kommer att klara det. Snart är det över igen och allt kommer vara som vanligt.

Helgen har bestått av film, sova, film, sova osv.

Ska snart väcka mina små juveler och göra dom redo för fritids och dagis. Det jobbigaär bara att jag har för mig att fritids är stängt idag och i morgon pga planeringsdagar men jag tror att jag har råkat slänga det där gula pappret som datumena stog på. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå iväg till fritids, är det stängt så är det. Gaaah! Jag va helt säker på att jag hade skrivit upp det i kalendern, men tydligen inte. Sen varför ha planeringsdagar 1 vecka innan skolan börjar för? Dom har ju haft hela sommaren på sig!

Imorgon ska jag äntligen fixa naglarna igen, dom ser bedrövliga ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar