torsdag 14 augusti 2008

Det hände en grej på dagis igår,

Jag jobbade till 19 igår så Bonnie va snäll och ställde upp med att hämta barnen. Hon ringde mig på jobbet för att det hade hänt något på dagis först ville dom inte berätta för henne men sen sa dom att det va lika bra att hon fick veta också. efetrsom det ändå va hon som hämtade.

Då hade tydligen Timi varit med och hejjat och skrikit "slå hårdare, slå hårdare!" när en annan pojke stog och slog på en tjock ruta, vi snackar om pojkar i 4-5 års åldern som tagit spadar och bandyklubbor och gått runt hörnet på dagis och börjat slå på en ruta som tiller på en dörr in till dagis. Rutan hade gått sönder så förstå vilken kraft dom slagit med. Så dagis har pratat med alla inblandade barnens föräldrar. Dom ringde även till Tony.

Tänk hur illa det hade kunnat sluta!!!
Vi har pratat med Timi om det så idag när jag kom och hämtade honom så sprang han emot m ig och kramade mig och sa, "jag har inte gjort så idag, vi har inte slagit sönder nån runta. Jag ska inte göra så mer." ..

Man undrar ju vart barnen får idéerna till att göra en sån grej, det är också läskigt att man märker av grupptrycket redan i den åldern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar