fredag 8 augusti 2008

Desperat!

Jag börjar känna mig mer eller mindre desperat efter en större bostad. Vill börja köpa nya möbler m.m. och inreda ett nytt hem. Det finns så himla mycket som jag vill köpa men det är ingen idé att lägga ut massa pengar på ett hem som vi inte trivs i och som vi vet att vi inte ska bo kvar i. Tänk om man hade badat i pengar. Men frågan är om man är så mycket lyckligare för det? Varför får vi ingen tur med oss? Ska vi behöva bo här i den här lägenheten resten utav vårat liv? Hur länge ska man egentligen behöva kämpa? Det finns dom som får det dom vill ha utan att ens behöva kämpa, kan inte jag bara få en liten önskan uppfylld? Är det verkligen för mycket begärt? Vi går på lägenhetsvisning efter lägenhetsvisning, den ena är sunkigare än den andra men i ett desperat drag så tackar vi ja pga att man kan ju faktiskt renovera upp en lägenhet för en billig peng om det behövs. Man ska trots allt kika på hur lägenheten är planerad. Helst skulle jag vilja bo i ett rad hus eller villa. Men det är ju på tok för mycket begärt.

Det är ingen som skänker bort ett fint hem med minst 4 rum och kök? Kanske vill du byta till en trea på 76 kvm?

1 kommentar:

  1. Flytta hit utåt då!!:D Vet många som vill byta.. :D Finns 4:or på nedre botten med häärlig uteplats osv..Nacka forum, sickla, badstrand! ALLT!:DPUsspUSs/rosie

    SvaraRadera