torsdag 21 augusti 2008

Kaos, hål och ensam.

Det har varit kaos på jobbet idag, massa listor på stora diffar efter inventeringen som skulle vara omräknade, avprickade och klara idag och på det en massa varor och ingen personal typ. Stog själv med två pallar överfulla med varor som skulle plastas av, galjas och larmas och samtidigt stå i kassan och serva kunder. Men men, det gick iaf. Jag va ju inte direkt sysslolös om man säger så.

Väl hemma så hade jag lovat Eve efter en lång tids tjat om att ta hål i öronen igen. Så vi gick ner till centrum och hon satte sig stolt ner i stolen och lät dom ta hål, efter första så tyckte hon att det gjorde ont men ville ändå ta det andra också och inte vänta med det. Stark och modig tjej det där. Nu är hon så stolt, hon har stått och speglat sig flera gånger ikväll.

Jag känner mig lite ensam, det är bara jag och Eve hemma ikväll. Inte ens Buster är här. Timis dagis är ju stängt imorgon med så Timi är hos mamma, det va bättre om han sov där så slapp han gå upp så tidigt i morgon och jag slipper stressa för att först åka med honom hem till mamma innan jobbet i morgonbitt. Så Burre är också där, annars skulle han fått vara hemma hela dagen själv eftersom jag jobbar 8-19:10 imorgon pga månadsmöte.

Jag misstänker att jag inte bör äta spenat. Åt spenat till lunch i söndags och efter så hade jag så fruktansvärt ont i magen/mellangärdet eller vad man ska säga, ikväll har jag också ätit spenat och samma smärta har uppstått. Jag har haft ont i magen en längre tid och viss mat gör mer ont än annan osv, men det brukar ju ofta vara starkare mat som gör att jag får så förbannat ont. Spenat är väl ganska mjukt och lent för magen, eller?
Jag ska iaf ta mig i kragen och gå till läkaren igen med min mage, man blir så trött och grinig av att gå runt och känna denna smärta hela tiden.

Jag är riktigt sötsugen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar