onsdag 20 augusti 2008

Shoppa, shoppa, shoppa

Idag är jag ledig och har planerat att inhandla nya stövlar och regnkläder till barnen. Jag är dock helt slut efter gårdagens inventering på jobbet. Biiip, biiip, en, två tre osv.. Vi höll på från klockan 7 till 16 då började hela varuhuset bli klara och efter att ha varit vaken sen klockan 5 och allt räknande och all koncentration så är man inte så jäkla pigg längre trots allt godis och skit som vi tröck i oss. Har inte återhämtat mig än och ändå ska jag bege mig ut på shopping.
Appropå shopping, jag fyndade ett par rejäla vinterskor till Timi igår, 179:- och dom hade kostat 400:-, sånna fynd är alltid roliga att hitta.

Låg och tänkte på att jag skulle vilja göra något drastiskt med mitt hår. Men vad? Har haft samma frisyr så länge jag kan minnas typ. Långt hår, sen har jag i o f s varierat med kort och lång lugg, kanske slängt i en och annan slinga men det är inget drastiskt. Men vad ska jag göra? Jag måste ju passa i frisyren också.

Ska fixa mig nu och bege mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar