onsdag 6 augusti 2008

Glass med chokladsås

Just nu sitter jag och Eve och äter glass i stora lass med chokladsås på.


Plocket och den där nyttan som jag skrev om tidigare har inte hänt, jag har ingen ork eller lust. Det enda som har hänt är att jag har diskat en maskin och tvättat en maskin med Tony's arbetskläder. Duktigt? Sen har vi varit en snabb visit till centrum också för att köpa sand till Eve's lilla hamster Nisse och så köpte vi även toapapper.

Nu sitter vi här och svullar, måste verkligen ta mig i kragen nu och börja plocka in kläderna, dom kan inte ligga i ikea kassen längre. Nu är det nog!

Kom på att jag måste ringa min bror och pappa nere i skåne och höra hur det är med dom och hur stormen drabbade dom om den nu gjorde det..?

Har ni hört om 080808 festen som ska vara här i stan? Dom ska stänga av alla gator runt stureplan och ha kända DJ:s som spelar osv ute. Kul för dom som ska dit när vädret inte kommer vara så jätte bra sägs det, regn och rusk. Jag ska inte dit iaf, är inte den typen utav människa som gillar att trängas på gator och torg för att festa ute. Den tiden är förbi för mig. Dessutom jobbar jag.

Nu ska jag dra mig upp i kragen och dona lite om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar