tisdag 26 augusti 2008

Då va det ny vecka igen

Helgen har mesta dels bestått utav jobb, jobb och jobb. Vi fick in massor av snygga stövlar igår, så jag har lagt undan ett par och en så himla snygg kofta till Tony, tänkte passa på att köpa det på torsdag när våra klubb-dagar börjar och man får dubbla poäng och dessutom en värde kupong på 50:- för varje 300:- man handlar för. Det kan ju inte bli bättre. :-)

Timi får vara hemma med mig idag. Så vi ska mysa massor och sen ska vi hem till Sabbi på lunch och så ska vi checka in deras nya lya. Efter det ska hon fälja med oss hem och checka in våran gamla lya och så ska vi äta middag här. Hon ska ta massor av kort på barnen också med hennes grymma systemkamera. Det blir så fina bilder med dom. Det ska bli riktigt kul! Älskar foton.
Ser fram emot lunchen, det blir Bengaliskt, Sabbis Bengaliska mat är bara för god.

Har nog kommit fram till vad vi ska köpa till min brors-son i doppresent. Så nu kan man sluta grubbla på det.

När jag skulle följa Eve till skolan så va det någon j-vla idiot som har tryckt in en pinne i vattenkranen här utanför så det sprutade vatten ut ur den. Vad fan tänker folk/ungdommar med nu för tiden? Vad va poängen med det hela kan man undra..?

Kan någon förklara för mig vad det är för kul med att göra stora spottpölar? Igår när jag kom hem satt det ett gäng 15-17 åringar här utanför våran port, när jag skulle gå ut med Burre på sista kvällsrundan så hade dom gått men lämnat efter sig stora spottpölar. Varför? Vad är grejen? Det är så förbannat vidrigt.

Näe, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och dona lite med tvätten och så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar