söndag 31 augusti 2008

Idag skulle du ha fyllt 25 år!

Har varit vid Emelie's grav idag och lagt lite blommor, kort och sagt grattis på 25 års-dagen. Evelina köpte ett eget kort med en liten söt nalle på och så stog det grattis och så skrev hon en hälsning från henne och Timi. Jag köpte ett eget kort och la dit. Saknar den där tjejen så galet mycket. Saknar hennes skratt, våra samtal om allt och ingen 10 ggr om dagen minst, våra shoppingdagar, ja allt i stort sett. Jag vet att du har det så mycket bättre nu än va du hade här nere hos oss. Du lämnade ett stort tomrum hos många. Älskar dig vännen och det vet du!

Från det sorgliga till något annat..

Vi har shoppat lite i helgen också, jag införskaffade mig ett par svarta jeans, nya stövlar som jag hade lagt undan på jobbet och en liten kofta. Tony shoppade han med! Det va bara barnen som inte fick något höll jag på och säga men det fick dom ju visst kom jag på. Timi fick en radiostyrd bil som han spanat in länge länge, Eve fick några små katter och hundar med diverse tillbehör. Hon hade världens beslutsångest innan hon kom fram till vad hon ville ha. :-)

Näe, nu ska jag gå och förbereda middagen Inför morgondagen när Bonnie ska hämta barnen igen så går maten lite fortare då barnen är så hungriga när dom kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar