torsdag 14 augusti 2008

Yepp, yepp..

Känner mig lite trött idag, sov dåligt inatt. Vet inte varför? Bonnie sov kvar också, vi började som sagt samtidigt i morse men den sömntutan ville/orkade inte följa med och lämna ungarna så hon gick upp lite senare typ när jag och barnen gick och så mötte jag upp henne på t-banan när jag hade lämnat barnen istället.

Det är ganska mycket på jobbet just nu också med rean alla nya höst varor som kommer in varje dag och mitt upp i allt så ska vi ha inventering så idag började vi lite smått att inventera på våra små lager osv och på tisdag ska vi ha den "riktiga" stora inventeringen, alla varor i butiken ska räknas med en liten scanner/handdator liknande sak. Det tar sin lilla tid, jag är ledig den dagen också men måste vara på jobbet kl 7.00 och jobba till 19:10 då jag har tagit över Bonnies tid från 14-19,10 efetrsom hon ska till läkaren. Så det blir många långa timmar på jobbet. Men va tusan det ger ju lite extra klirr i kassan bara. ;-)

Barnen är ute och leker och jag sitter här och degar, men inte länge till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar