torsdag 7 augusti 2008

En stor kopp kaffe, tack!

Har lämnat Timi på dagis, Eve är hemma med mig. Sitter här och smuttar på en stor kopp kaffe.
Skulle vilja baka ngt smarrigt, har iaf bestämt att jag ska baka mitt favvo bröd som jag älskade på fritids när jag va liten, dom brukade baka ett kavringsbröd och nu när jag läste receptet så insåg jag att brödet faktiskt är ganksa nyttigt, det innehåller inget vitt mjöl t ex. Så jag tänkte baka det hemma hos mamma nästa helg i hennes bakberedare, vem orkar stå och knåda det brödet för hand? Jag har gjort det en gång och gör aldrig om det, det slutade med att jag stog med två-3 bunkar och blandade förtvivlat, det blir så himla mycket smet/deg så det räcker inte med en stor vispskål. Jag är vis och lärde mig efter den gången.

Varför är det ingen som läser min blogg? Är allt jag skriver så fruktansvärt ointressant?
Kommentera gärna!

1 kommentar:

  1. hej baby!!!provar 1 gång till,den här muppdatan registrerar juh inte,mongos...har iaf hittat din blogg genom fb,tycker d e jätte sköj o följa din vardag gums,kram o kärlek!!

    SvaraRadera