söndag 17 augusti 2008

Helgen är över

Jag blev från ena timmen till den andra dunder förkyld på jobbet i fredags. För varje timme som gick så blev det bara värre och värre, när jag kom hem va jag helt sänkt. I lördags hade jag feber och knaprade alvedon för att kunna hålla mig lite vaken och social, svepte en massa förkyldningsdroppar och liter vis med vatten och te vilket resulterade i att jag fick springa och kissa var femte minut ungefär. Men det har ju också gett positiva resultat. Jag känner mig mycket piggare idag och är dessutom uppe på fötterna och orkar röra på mig utan att däcka efteråt.

Imorgon är det måndag igen och därmed en ny vecka och det är inte vilken vecka och måndag som helst utan Evelinas första dag i 2:an. :-) Fatta att hon har blivit så stor och börjat tvåan. Jag kommer ihåg när jag gick i 2:an. Helt otroligt vad fort det går!

Värst vad sugen jag blev på kaffe nu helt plötsligt. Näe, nå kaffe blir det inte ikväll det får vänta tills i morgon.
Ska gå och bädda ner mig framför tvn nu och somna när jag somnar. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar