onsdag 3 september 2008

Ja, vad säger man?

Har lämnat barnen, varit på lång promenad med Burre, ätit frukost bäddat rent i sängen startat en maskin med tvätt och pratat i telefon. Båda barnen skulle ha idrotts dag idag. Så ja stod och gräddade pannkakor halva kvällen igår. Så dom fick pannkisar i massor, banan, festis, Eve fick en ris i frutti och Timi sin blåbärs soya yoghurt med müsli. Så dom lär säkert hålla sig mätta ett tag med allt det där hoppas jag.

Ja, så barnens farmor kom ju som sagt inte igår. Vilken tur att jag inte hade sagt något till barnen för då hade dom blivit ganska besvikna. Men jag hade ju mina aningar om att hon inte skulle komma så därför sa jag inget till dom. Har varit med förr så jag vet. Trist att de ska vara så att vissa personer inte kan hålla vad dom säger. Jag menar öppna inte käften om du inte kan hålla det. Trist! Men som sagt det är ju inte första gången det händer heller så man va ju lite förberedd på att det skulle bli så.

Snart är det dop och naglarna är fixade också, det blev rosa/lila glitter på toppen och när jag kom hem så såg jag att det va ju samma färg som finns lite i toppen jag ska ha på mig på dopet. Kunde man pricka in bättre eller vad? Coolt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar