måndag 1 september 2008

Fullspeckat schema hela veckan

Det är massor som ska göras den här veckan. Jag måste köpa dop present, hitta något fint som barnen kan ha på sig på dopet. Men vad? Naglarna ska fixas, har en tid i morgon vid lunchtid. Jag skulle behöva sola lite, färgen från i somras börjar mer och mer blekas bort. Sen måste jag hinna stor damma hela lägenheten och dammsuga och svabba, tvättas måste också göras. Som tur va så kommer Tony's mamma i morgon så då får man ju lite hjälp därifrån. Jag måste ju jobba också mitt i allt.

Bonnie hämtar barnen idag iaf, middagen till dom är klar så det är bara för dom att värma på den. Hon sover kvar här också så slipper hon åka hem på sena kvällen.

Just det! Min j-vla mobil har jag sån lust att slänga ner i toaletten och spola ner! Igår när jag skulle ringa ett samtal, så bröts det, mobil stängde av sig själv och sen startade den sig själv igen och helt plötsligt fick den för sig att den skulle formatera om sig och så stog det "alla sparade filer kommer att raderas från minneskortet, vill du fortsätta? Ja, Nej" jag tröck såklart på NEJ, men den ville inte som jag och alla bilder och låtar som fanns på miutt minneskort är nu förlorat, borta, borta, borta. Behöver jag säga att jag är måttligt glad på min lur i dagsläget?
Någon snäll person som skänker en ny, fin fungerande lur som inte lever sitt eget liv utan rättar sig efter vad jag vill?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar