torsdag 4 september 2008

Lång promenad med hund och barn.

Har precis kommit hem igen efter en lång promenad med Buster och barnen. Barnen har sparkat sig fram på sina sparkcyklar, jag har gått och Burre halv sprang. Efter halva vägen va han helt slut typ och la sig ner i gräset och gosa runt med sin boll. Jag drog och han gick några meter och sen la han sig igen i det höga gräset och gosade runt med sin boll, Eve ropade och ropade och sa men dra i honom då! Vad trodde hon att jag gjorde egentligen? Nu är vi iaf hemma igen, barnen stannade ute ett tag och Burre ligger utslagen i sin säng. Det har ju varit grymt väder idag.

Vi har fått två lägenhets erbjudande så här ska kikas på lägenheter nästa vecka. :-) Jippi!

Jag fyndade ett par sjukt coola Crocker's jeans till Eve idag! Äkta "hippi" jeans. Så jag va tvungen att leta upp ett flätat lite skärp också som va färgglatt och fint och det gillade hon jätte mycket.

Vet fortfarande inte vad barnen ska ha på dopet. Det kommer typ 100 pers. Så det är inget litet dop inte.

Ska gå och dona lite i köket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar