tisdag 16 september 2008

Tacos


Har precis ätit, ungarna är helt galna i tacos. :-) Evelina äter portion efter portion efter portion.. Hon är ett riktigt matvrak, äter typ mer än mig och jag kan äta mycket.

Jag börjar känna mig lite piggare nu, duschen gjorde susen och att sova har också gjort sitt. Jag har typ sovit mesta dels av dagarna i två dagar nu. Timi sa till mig förut att jag fick sluta sova nu hela tiden för han hade tråkigt. Men nu är det nog slut på allt sovande för min del. Imorgon måste jag städa lite för på torsdag är det jobba som gäller igen.

Hämtade ut ett paket idag också, det va Timi's vinter kläder som kom. Lite stort va det dock men han växer nog på sig lite. Evelinas vinter kläder är redan klara det är bara skor till henne som fattas och mössor och vantar till båda men i övrigt så är det klart och vi är redo att inta vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar