onsdag 3 september 2008

Suck

Har tappat lust och ork nu. Har hunnit med en hel del idag trots min trötthet. Låg och tittade på tv och försökte få i mig lite mat men utan något större resultat faktiskt. Fick i mig en ris i frutti iaf och det är ju alltid nått. Men ska ju som sagt till läkaren på måndag om jag står ut så länge med smärtan och det nu mera mer eller mindre ständiga illamåendet och aptitlöshet. Vet inte men snart tror jag att jag åker in till akuten istället och så får det ta den tid det tar, fast egentligen går smärtan över fortare för det? Tror helt ärligt inte det. Här om dagen kom det en jobbig attack igen som gör att jag får så jäkla ont, känner mig svimfärdig och nästan spyr. Dom är inge roliga, jag va nära på att avbryta resan mot jobbet och bege mig hemåt. Det va då jag insåg att det här är inge bra att jag va tvungen att gå till en läkare som alla tjatat om i flera år. Varför va jag tvungen att vänta in i det sista tills det blev värre. Jag måste verkligen lära mig att stressa ner att ta allt som det kommer, det gör inget om jag inte tvättar eller städar en dag eller två. Allt måste få ta sin tid, hinner jag inte så hinner jag inte. Men det är så mycket man vill hinna göra när man är ledig. ALLT!

Ska börja göra mig i ordning och gå och handla sen hämta barnen och hem och laga middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar