onsdag 3 september 2008

Jag har fått i mig lite föda.

Kände mig faktiskt hungrig ikväll. :-) Kokade lite mannagrynsgröt och fick i mig en hel liten portion utan att känna mig illa mående. Fick i mig två korvar också när barnen åt middag. Vilka framsteg då jag endas fick i mig ett mål mat igår och typ några bitar mat i måndags och tisdags. Nu är det bara tors, fre, lör och söndag kvar sen får vi se va läkaren säger, förhoppningsvis lyckas jag få i mig lite mat under veckans gång. Jag känner sug efter mat men när jag väl börjar då försvinner oftast apptiten på en gång.

Min dag har mer eller mindre bestått av att ligga nerbäddad i sängen efter att jag hade städat klart i morse. Jag har inte haft ork till så mycket mer. Jag ska gå och bädda ner mig i min sköna säng igen och fortsätta att ligga där och dega tills klockan väcker mg i morgon bitti kl 06:00.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar