torsdag 25 september 2008

Vad dålig jag är!

Har inte orkat sitta framför datorn på flera dagar typ. Gått in snabbt och kollat lite mail och så, mer har det inte blivit.

Lägenheten som jag kollade på i tisdags va jätte fin, den va helt ny renoverad och fräsch. Ringde och hörde om vi skulle kunna ha någon som helst chans då vi varit och kikat på jätte många och tackat ja men inte fått någon. Börjar ju tappa hoppet om att hitta en större lya. Hon berättade iaf att den som låg först på lägenheten hade bott i sin lägenhet sen -92 vilket ger henne en kö tid på 16 år jämför man då det med våran kö tid på drygt 4 år som bi ni har bott i våran nuvarande lägenhet så har inte vi mycket att komma med tyvärr. Fyror är ju också väldigt eftersökta. Så mitt hopp om att få flytta till större är nere på noll, noll, noll..

Näe, jag är så sjukt trött idag! Ska gå och hänga upp den sista maskinen med tvätt och sen slänga mig i sängen och glo på tv tills ögonen går ihop.
Natti, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar