måndag 29 september 2008

Pimplar kaffe

God morgon!

Sitter här och dricker kaffe i mängder för att snart hoppa in i duschen och göra mig redo för jobbet. Evelinas öga va inte så jätte mycket bättre idag dock, vi kletade in ögat med salva och hon kämpade för att få ner den lilla lilla allergi tabletten. Dom är verkligen små men för en liten tjej som aldrig svalt tabletter förr är det inte så lätt tydligen. Men hon är duktig och klarade det till slut.

På nått sätt så hatar jag mina lediga dagar mitt i veckan, jag vill hinna med så mycket och bokar in på tok för mycket så till slut vill man bara skita i allt och bara ligga hemma. Jag måste försöka prioritera allt jag vill göra och alla jag vill träffa, men hur gör man det? Varannan vecka är jag ledig tis & ons och varannan bara tis. Helgerna går ju åt till familjen oftast! Det är knepigt det där. Men den här veckan MÅSTE jag träffa Rosie och hennes guldklimpar, så är det bara! Inget ska få komma imellan oss, eller hur? haha!

Näe, va klockan springer iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar