måndag 15 september 2008

Varför kan jag inte sova för?

Jag kan inte sova! Varför? Jag är dunder förkyld, har världens huvudvärk och näsan rinner som en öppen vattenkran, lite värk i örat har jag också. Känner mig ganska pigg men väldigt trött ändå. Så fort jag snyter mig vilken är ganska ofta så känns det som om huvudet ska sprängas. Jag ska dricka en kopp té och se om jag kanske kan somna efter det. Ska till läkaren i morgon med Timi, han har klagat på öronvärk i natt, så han fick en halv alvedon så han kunde somna om och då sänktes febern lite samtidigt. Så han ligger och sover ganska lugnt nu i min säng. Mina barn är sånna som går igång direkt utav alvedon så dom vill man helst inte ge så mkt till. Dom blir över pigga på sånt. Näe, fy fan för att vara förkyld. Ska jag kanske också ta en ipren så huvuvärken försvinner och se om jag kan somna om? Ska ju upp snart och lämnaEve till skolan. Tänk om jag inte vaknar kl 7 utan försover oss alla.

Jag har ont överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar