tisdag 23 september 2008

Vilken helg!

Helgen har varit helt galet intensiv. Mycket på jobbet och mycket att göra efter jobbet. Nu är jag iaf ledig som vanligt på tisdagar. Denna tisdag kommer jag att ägna mig åt lite tvätt, städ och lägenhetsvisning. Ska kika på en fyra idag, så håll tummarna på att vi får den!

Usch, jag är så himla trött och dimmal ligger tjock över oss denna morgon.

Näe, jag är på tok för trött för att kunna skriva något vettigt. Åter kommer sen när jag har tittat på lyan och berättar om det är något att ha eller inte.

1 kommentar:

  1. Hallåå..:D Mår ni bättre? Men kan du komma nästa tisdag??=D *hoppas* Berätta sen hur lgh var!! Jag har oxå börjat bege mig ut i lgh djungeln efter en större. ÄNNU är det inte ngn katastrof men man vill ju ända ha större ngn gång så det e lika bra att kolla.. Men jag vill helst bo kvar på linjen pga jag är ju 110% nöjd m dagis osv. Så vi får se.. Lycka till iaf o kolla upp nästa tisdag bönan!! Pusspuss/ rosie

    SvaraRadera