tisdag 16 september 2008

Ny dag och nya tag!

Usch för att vara förkyld och ha alla dessa måsten trots att man bara vill ligga i sängen och sova och titta på tv om vartannat. Drog mig långsamt upp i morse och gick sakta med Eve till skolan och rastade Burre samtidigt. Väl hemma igen gjorde jag en koppa te och svepte i mig i sängen framför tvn. Nu har jag dragit mig upp från sängen och hamnat här framför datorn ett tag. Ska nog hoppa in i duchen snart, börjar känna mig lite smått vidrig. En duch piggar alltid upp en lite. Sen ska jag och Timi åka till banken i globen måste fixa en ny dosa till intenet banken eftersom Timi tydligen hade tråkigt igår och blippade på den så att den låste sig, fel pin tre gånger typ. Måttlig glad blev jag när jag upptäckte det. Nu funkar den inte alls, den är sten död.

Jag borde verkligen tvätta och städa lite men jag orkar verkligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar