onsdag 12 november 2008

Imorgon är det slut.

Då har det gått en hel månad och Tony och Timi's tid hemma är över. Imorgon torsdag återgår dom nämligen också till vardagen med oss andra i familjen. Ska faktiskt bli skönt att slippa se dom slappa när jag och Eve går hemifrån. Ska även bli otroligt skönt att få städa i min egen ro på mina lediga dagar, slippa ha dom springandes runt benen på mig när jag dammar, dammsuger och svabbar.

Idag va vi ute och åkte en sväng och Timi säger:
Mamma, kan du byta låt till två ettor?
Jag: Elva menar du?
Timi: Ja, precis!
Jag byter och låten börjar...
Tony säger stolt: Han har bra smak min son!
Och så ler han stort och diggar musiken.

Tony är så stolt och glad över att Timi är ett troget Hårdrocks fan. Så ni kan ju gissa vad som strömmar ur våra högtalare här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar