måndag 3 november 2008

Vilken helg!

Helgen började redan i torsdags kan man säga då barnen gick modevisningen på mitt jobb. Dom va så fantastiskt duktiga. Timi va lite blyg i början och ville först inte gå men va modig nog att knalla ut iaf. Eve är som klippt och skuren för att gå modevisningar. Hon vill göra det igen. Timi satt dock ner på podiet och ville inte ställa sig på det. Men hon som snackade tog hand om situationen på ett snyggt sätt och satte sig brevid Timi och fortsatte. Eve stog såklart och Timi satt fint på kanten.



I fredags åkte vi ut till farfar & Sivan och hängde lite. Det va så längesen vi va där ute och hälsade på. Vi åt och drack gott som vanligt. Barnen busade och Buster va ute hela tiden som vanligt och vägrade komma in. Han trivs så bra där ute när han kan springa fritt och det bästa är att han håller sig runt huset och springer inte bort, han springer inte ens ner til hönsen.



I lördags när vi kom hem så ville barnen bada och Eve skulle ha spa sa hon och ville ha gurka till ögonen. Dom såg så roliga ut när dom låt i sitt skumbad med gurka på ögonen. Sen bar det av till Rosie och Yille på Halloween fest dock ej utklädda, hann inte fixa någon utstyrsel. Vi stannade där ett tag, åt gott och fick oss en del sköna skratt.



Söndagen bestog också av en massa farande, vi åkte ut till Emelies grav och sen hem till hennes mamma på fika. På hemvägen ringde Yille och ville att Tony skulle med ut på Biljard så dom åkte och spela biljard och Rosie och barnen satt här och myste under tiden. Trevligt att få umgås på tu-man-hand för en gångs skull.

Idag har jag fortfarande så förbannat ont i ryggen, det känns som om ngn står och trampar mig på ryggen när jag andas. Inge vidare kan jag tala om. Ska vara hemma idag från jobbet då jag knappt kunnat sova ngt pga ryggen. Det är utvecklingssamtal på skolan idag också kl 14.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar