lördag 15 november 2008

Skål mina vänner!

Sitter och försöker att varva ner efter jobbet med en "drink" bestående av vitt vin och Sprite (kom precis på att jag glömde lime:en). Det smakar helt okej, faktiskt. Den hänger kvar sen en gång för flera år sedan säkert 6-7 år sedan när jag va med några tjejkompisar på en krog i Gamla Stan och drack Dagens som innehöll just, vitt vin, sprite och lime. Riktigt smarrigt. Så lite nostalgi. :-)

Vilket fick mig att komma på att jag fick ett sms från en vän idag om ett förslag som inte går att tacka nej till. Rosie, vi tar tag i den där utgången på fredag! ;-) Jag är ju dessutom ledig på lördagen så jag kan mycket väl ligga hemma och må skit då. Haha! Vi får höras mer om planering osv.

Måste ge mig ut på klädjakt dock tror jag?! Vad ska man ha på sig? Hinner du fixa mina naglar innan kanske? Paniken blir större och större! Har ju inte varit ute på år och dag, närmare bestämt 6-7 år sen. Hur gör man? Eller jo, ute och ute. Va ju på Golden Hits med jobbet men det kallar inte jag ute. Ja, ni förstår säkert eller så gör ni det inte. Jag vet iaf vad jag menar och det är ju det som är huvudsaken.

Näe, nu är det nog dax att sluta skriva, jag svamlar bara en massa konstiga tankar så man kan ju nästan tro att jag är full efter ett par klunkar "Dagens"!

Tack och Hej!

1 kommentar:

  1. Vad braa gumman!! Då måste vi höras o planera mera.=D Sen att vi ska åt samma håll efteråt e ju bara PERFEKT! =P Pusspuss

    SvaraRadera